Thursday 12 September 2013

Weight Loss Plan By Shaklee

Well, ramai di antara menginginkan produk yang mampu mempercepatkan proses penurunan berat badan terutamanya kaum wanita. Walaubagaimanapun, kadar penurunan tidak la hanya bergantung kepada produk yang diamalkan tetapi disiplin setiap individu juga amat penting untuk hasil yang lebih memberangsangkan. Seperti barisan produk lain yang ada di pasaran, Shaklee tanpa anda sedari sudah lama bertapak dalam dunia supplement dan vitamin yang merupakan satu satunya produk yang bebas GMO (genetically modified organism) dan seratus peratus organik.

Mengapa kebanyakan diet gagal???:

Actually, kebanyakan produk yang di amalkan untuk menurunkan berat badan menyebabkan kehilangan lemak dan otot (or either one). Kehilangan otot: kesannya, metabolisme tubuh akan menurun dan akan kehilangan keupayaan untuk membakar lemak. Apabila anda berhenti mengamalkannya, tubuh anda tidak akan mampu untuk membakar kalori seperti sebelum anda mula berdiet. As a consequence to that, your weight increase rapidly. Malah lebih cepat daripada biasa pertambahan berat tersebut. 

Perbezaan dengan produk Shaklee: Cinch Inch Weight Loss Plan

Penemuan pengurangan berat badan Cinch merupakan trademark Shaklee yang diuji secara klinikal dengan formula peningkatan leusine (komponen penting untuk memastikan berat badan terkawal). Cinch dengan leucine membantu anda untuk mengekalkan otot yang dimiliki, membakar lemak yang tidak diingini.

Like what I said earlier on, pengamalan setiap produk haruslah diikuti dengan disiplin diri yang mantap. Hasil yang superb boleh dicapai sekiranya:

1. Pengambilan Kalori di kawal
2. Protein Intake tinggi
3. Low carb
4. At least minum 3 liter air sehari

5. Workout/ exercise. At least 10 mins a day

Produk yang datang di dalam Shaklee Weight Loss plan adalah Cinch Shake, Lecitin, Herblax dan Cinch Energy Tea Mix .

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...