Thursday 28 November 2013

Sering sakit pinggang dan cramp ketika mengandung?

I am now in my full term.. Tak lama lagi beranak le saya..huhuhu...time ngandung ni memang tak lari daripada sakit pinggang dan cramp semasa tidur.. Anak pertama dulu pun begitu. Tapi sekarang sudah kurang malah hampir tak pernah lagi setelah saya makan ostematrix Shaklee. Mula2 saya beli bukan untuk consume time ngandung, tp untuk lepas bersalin. Tapi akibat selalu sakit n cramp malam2, tambahan pula encik suami sering tiada disisi kerana urusan kerja, saya mengambil ostemarix ni. Actually setelah dinasihatkan oleh superior saya juga, she adviced me to take at least a tab each day. So I pon try :)..Superb lah..hehehe..

Sebenarnya semasa mengandung, terutamanya di peringkat 2nd dan 3rd trimester, kandungan kalsium dalam badan akan menyusut akibat keperluan fetus terhadap kalsium semakin meningkat. Antara tanda2 kekurangan kalsium adalah:
 Jika kandungan kalsium di dalam badan kita rendah, kemungkinan besar fetus juga tidak akan mendapat jumlah yang mencukupi.

Untuk order, sila hubungi saya ya dan untuk harga menarik serta konsultasi percuma:


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...